Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Шама, І. П.
dc.date.accessioned 2020-01-22T12:40:46Z
dc.date.available 2020-01-22T12:40:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4751
dc.description Шама І. П. Формування мотивацій-но-ціннісного ставлення майбутніх учите-лів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій / І. П. Шама // Освіта та педогогічна наука. – 2019. - №2 (171). - С. 43-52 uk_UA
dc.description.abstract статті розкрито сутність поняття «індивідуальний стиль професійної діяльності педагога», основні функції індивідуального стилю професійної діяльності сучасного педагога, особливості його формування в майбутніх учителів у процесі навчання у закладі вищої освіти. З урахуванням положень особис-тісно зорієнтованого та аксіологічного методологічних підходів схарактеризовано мотиваційно-ціннісний компонент індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, роль цілепокладання та мотивації на досягнення успіху в процесі його формування. Розкрито змістовні та функційні аспекти кейс-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, види педагогічних кейсів та вимоги щодо добору кейсів для реалізації завдань формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності. Представлено приклади педагогічних кейсів різних видів (кейс-автонаратив, відкриті, проблемні, діагностичні кейси). uk_UA
dc.description.sponsorship The article presents the essence of the concept of «the individual style of professional activity of a teacher», the main functions of the individual style of professional activity of a modern teacher, and the peculiarities of the formation of the individual style of professsional activity of future teachers during the process of education in higher education institutes. Taking into account the points of perso-nally oriented and axiological methodlogical approaches, the motivation and value component of the individual style of professional activity of future teachers has been defined, as well as the role of goal-setting and motivation for success in the process of its development. The content and functional aspects of case technologies in training future teachers have been disclosed. The types of pedagogical cases and requirements for selection of the cases aimed at the realisation of tasks of forming the motivation and value attitude of future teachers to the individual style of professional activity have been disclosed as well. Examples of pedagogical cases of different kinds (an author-narrative case, the opened, problematic, and diagnostic cases) have been presented. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject професійна діяльності uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject кейс-технологія uk_UA
dc.subject педагогічний кейс uk_UA
dc.title Формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності засобами кейс-технологій uk_UA
dc.title.alternative The formation of the moti-vation and value attitude of future teachers to the individual style of professional activity by means of case-technologies uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account