Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методологічні засади підготовки підручників української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин

Show simple item record

dc.contributor.author Романюк, С.З.
dc.date.accessioned 2020-01-22T09:31:04Z
dc.date.available 2020-01-22T09:31:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4745
dc.description Романюк С.З. Методологічні засади підготовки підручників української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин / // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 250 - 261 uk_UA
dc.description.abstract У статті за результатами аналізу нормативно -правових освітянських документів та досліджень сучасних лінгводидактів у галузі українського підручникотворення визначено основні методологічні ідеї концепції підручників української мови нового покоління, проаналізовано вплив мовної ситуації в Україні на особливості конструювання підручників української мови для закладів освіти з навчанням мовами національних меншин. Виокремлено й обґрунтовано методологічні засади, підходи і принципи побудови навчальних книг з української мови для початкової школи, розкрито можливості їх використання у формуванні змісту та структури підручника, доборі методичних прийомів та засобів розвитку пізнавальної самостійності, ключових і предметних компетентностей учнів. Запропоновано використовувати у процесі реалізації комунікативно спрямованого й особистісно орієнтованого початкового мовного курсу навчально-методичні ресурси лінгводидактів українського зарубіжжя. Серед перспектив подальшого дослідження зазначається аналіз підручників української мови, конкурсний відбір яких відбувається зараз у нашій державі. uk_UA
dc.description.sponsorship In the article the analysis of normative legal educational documents and studies modern lingvodydaktiv in the field of Ukrainian textbooks the basic methodological ideas concepts textbooks Ukrainian language of the new generation (formation and development of the means of language and literature junior students as linguistic identity, national conscious citizen of Ukraine, who has the state language, the communicative direction of the content of textbooks; the competent approach to teaching the Ukrainian language).Analyzed the impact of the language situation in Ukraine on the features that you need to consider when designing textbooks of Ukrainian language for educational institutions with education in the languages of national minorities (the sequence of mastering language, a way of mastering the language, the necessity and the prestige of the language in the public environment, the functioning of the Ukrainian language in all spheres of 260 Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 3 (326), 2019 public life). The attention focused on the priority of personality, communicative and competent approach aimed at the development of textbooks for primary education state language. Founded and grounded methodological principles, approaches and principles of educational books in Ukrainian language for elementary school, reveals the possibilities of their use in shaping the content and structure of the textbook, the selection of teaching methods and means the development of cognitive self-reliant, the main keywords and subject competencies of pupils to achieve the main goal of the teaching of the Ukrainian language as state schools with learning languages of national minorities. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject українська мова uk_UA
dc.subject шкільний підручник uk_UA
dc.subject підручникотворення uk_UA
dc.subject методологічні засади uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject підходи uk_UA
dc.subject компетентнісний uk_UA
dc.subject особистісно орієнтований uk_UA
dc.subject комунікативно спрямований uk_UA
dc.subject національні меншини uk_UA
dc.title Методологічні засади підготовки підручників української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин uk_UA
dc.title.alternative Methodological Principles of Training Manuals Ukrainian Language for Schools with Learning Languages of National Minority uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account