Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Діагностика рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами

Show simple item record

dc.contributor.author Куценко, О.М.
dc.date.accessioned 2020-01-20T09:26:27Z
dc.date.available 2020-01-20T09:26:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4712
dc.description Куценко О.М. Діагностика рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами / О.М. Куценко // Освіта та педагогічна наука. – 2019. - №2 (171). – С. 13-23 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто результати діаг-ностики рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами. Розкрито критерії та показники рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами, які використано для пе-ревірки надійності результатів. Проведено дослідну роботу щодо ви-вчення проблеми формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медицини з пацієнтами, що зумовлює потребу пошуку ефективних шляхів покращення формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами. За результатами діагностики рівня сформованості толерантної взаємодії май-бутніх магістрів медицини з пацієнтами ви-явлено, що переважають показники серед-нього та низького рівнів сформованості то-лерантної взаємодії з пацієнтами в майбут-ніх магістрів медичної освіти. Зазначено, що стан показників рівня сформованості толе-рантної взаємодії майбутніх магістрів ме-дичної освіти з пацієнтами більшості сту-дентів відображає сучасний рівень аксіоло-гічної освіти зокрема і професійної загалом, які реалізуються за застарілими зразками, без урахування вимог, що висуває суспільс-тво до сучасного випускника вищої школи. Уcтaнoвлено наявність взаємозв’язку між рівнями сформованості толерантної вза-ємодії майбутніх магістрів медицини з паці-єнтами та cтвoрeнням відповідних педаго- гiчниx умoв. На основі аналізу обрано орієнтир у моделюванні й конструюванні оптимальної педагогічної системи формування толерант-ної взаємодії майбутніх магістрів медицини з пацієнтами в процесі фахової підготовки. uk_UA
dc.description.sponsorship The article deals with the results of diagnostics of the level of formation of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients. The criteria and indicators of the level of formation of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients used to verify the reliability of the results have been demonstrated. The research in the context of the problem of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients has been carried out. This has resulted in a need to find effective ways to improve the formation of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients. According to the results of the diagnostics, it has been discovered that the indicators of medium and low levels of formation of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients are dominant. It is noted that the indicators of the level of formation of tolerant interaction of future Masters with the patients of most students reflect both the current level of both axiological and professional education which is exercised through outdated models, without any account of the requirements promoted by the civil society for a modern higher school graduate. The interrelation between the level of formation of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients and the creation of appropriate pedagogical conditions has been established. The analysis allowed choosing guidelines for modelling and designing the optimal pedagogical system of the formation of tolerant interaction of future Masters of medicine with patients in the process of professional training. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject толерантна взаємодія uk_UA
dc.subject майбутні магістри медичної освіти uk_UA
dc.subject діагностика uk_UA
dc.subject рівень сформованості толерантної взаємодії uk_UA
dc.title Діагностика рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами uk_UA
dc.title.alternative Diagnostics of the level of formation of tolerant interaction of future masters of medicine with patients uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account