Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Шляхи формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання

Show simple item record

dc.contributor.author Зажарська., Г. П
dc.date.accessioned 2020-01-17T07:38:24Z
dc.date.available 2020-01-17T07:38:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4696
dc.description Зажарська Г.П. Шляхи формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання / Г.П. Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С.36 - 43 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито шляхи формування мовленнєвої компетентності учнів початкових класів на уроках української мови та літературного читання, визначено методику формування в молодших школярів складників мовленнєвої компетентності - аудіативних умінь, діалогічного і монологічного усного мовлення, навички читання, писемного мовлення. Одним із основних напрямів компетентнісно орієнтованого навчання в початковій школі є формування мовленнєвої компетентності школярів, яка полягає у здатності слухати, сприймати й відтворювати інформацію, читати і розуміти текст, вести діалог, брати участь у дискусіях, переконувати і відстоювати свою точку зору, висловлювати власні думки, міркування, погляди в усній і письмовій формах. Тому найважливішим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої компетентності молодшого школяра. Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання в початкових класах вимагає урізноманітнення форм організації навчальної діяльності молодших школярів. При цьому перевага надається формам, які створюють таку мовленнєву ситуацію, коли кожний учень має можливість висловитись, проявити себе в комунікативному процесі. Ефективним з таких позицій є інтерактивне навчання, організація якого передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, які сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject мовленнєва компетентність uk_UA
dc.subject аудіативні уміння uk_UA
dc.subject діалог uk_UA
dc.subject монологічне мовлення uk_UA
dc.subject літературне читання uk_UA
dc.subject писемне мовлення uk_UA
dc.title Шляхи формування мовленнєвої компетентності молодших школярів на уроках української мови та літературного читання uk_UA
dc.title.alternative Ways of Forming of Vocal Competence of Junior Schoolboys on the Lessons of Ukrainian and Literary Reading uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account