Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Конкурентоспроможність менеджерів соціокультурної діяльност

Show simple item record

dc.contributor.author Сорока, О. В.
dc.contributor.author Калаур, С. М.
dc.date.accessioned 2020-01-15T11:44:54Z
dc.date.available 2020-01-15T11:44:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4687
dc.description Сорока О. В. Конкурентоспроможність менеджерів соціокультурної діяльності / О.В. Сорока , С.М. Калаур // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 100-108 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено змістовну характеристику конкурентоспроможності менеджерів соціокультурної діяльності. Конкурентоспроможність персоналу розглядають як один із чинників підвищення ефективності діяльності організацій соціокультурної сфери. Розкрито сутність поняття «конкуренція», яку переважно асоціюють із «ринком» і «товарним виробництвом», суттєво обмежуючи значення терміну «конкуренція». У функціональному аспекті конкуренція пов’язана з суперництвом, «мирною» боротьбою з конкурентами, співпрацею, задоволенням потреб. Визначено «конкурентоспроможність менеджера соціокультурної діяльності» як сукупність особистісно-професійних якостей та «конкурентних» характеристик, що допомагають якісно виконувати професійні завдання і в умовах конкуренції впливати на ефективність діяльності організації соціокультурної сфери загалом. Представлено характеристики конкурентоспроможності менеджерів соціокультурної діяльності, серед яких провідними є цілеспрямованість, рішучість, критичність, креативні здібності та нахили, вміння йти на зважений ризик, незалежність, зосередженість на справі, потреба у досягненні успіху. uk_UA
dc.description.sponsorship It is presented in the article the meaningful characteristic of the competitiveness of socio-cultural activities managers. The staff’s competitiveness is considered as one of the factors of the organizations activities socio-cultural sphere effectiveness increasing. The essence of the concept of “competition”, which is mainly associated with “the market” and “commodity production”. The meaning of the term “competition” is significantly limited. Competition is connected with rivalry, “peaceful” struggle with competitors, cooperation, satisfaction of needs in the functional aspect. The staff’s competitiveness is directly related to the organization’s competitiveness to hold and maintain a stable position in the market. The “sociocultural activities manager’s competitiveness” is defined as a set of personal and professional qualities and “competitive” characteristics. These characteristics help qualitatively to perform professional tasks. They influence the effectiveness of the organization of socio-cultural sphere in general in the competition conditions. It is presented the competitiveness characteristics of socio-cultural activities managers. The most common among those are commitment, determination, criticality, creative abilities and inclinations, ability to take balanced risk, independence, focus on business, need for success. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject менеджер соціокультурної діяльності uk_UA
dc.subject соціокультурна сфера uk_UA
dc.title Конкурентоспроможність менеджерів соціокультурної діяльност uk_UA
dc.title.alternative Competitiveness of socio-cultural activities managers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account