Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Саморозвиток як чинник організації і здійснення науково-дослідної діяльності майбутніх учителів іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Шмир, М. Ф.
dc.date.accessioned 2020-01-15T11:34:30Z
dc.date.available 2020-01-15T11:34:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4685
dc.description Шмир М. Ф. Саморозвиток як чинник організації і здійснення науково-дослідної діяльності майбутніх учителів іноземної мови / М.Ф. Шмир // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С. 142-150 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкривається поняття «саморозвиток» як один із чинників організації і здійснення науково-дослідної діяльності студентів – майбутніх учителів іноземної мови, окреслюються головні функції саморозвитку субʼєктів науково-дослідної діяльності, обгрунтовуються основні закономірності стимулювання мотивації творчого саморозвитку субʼєкта, як провідна роль процесу визначається спрямованість на цілі науково-дослідної діяльності. Виділяються основні етапи саморозвитку та етапи дослідної діяльності, дається означення індивідуальної та групової форми дослідної роботи. Навчально-дослідна система розглядається як безперервна система підготовки протягом усього періоду навчання. Акцентується увага на залученні студентів до науково-дослідної роботи в процесі навчальних занять з використанням активних методів їх проведення. Важливим у спонуканні студентів до навчально-дослідної роботи визначається індивідуальний підхід. Підкреслюють, що саморозвиток особистості визначається цілеспрямованою активністю і самостійністю. uk_UA
dc.description.sponsorship The article describes the concept of "self-development" as one of the factors of organization and implementation of research activities of students - future foreign language teachers, outlines the main functions of selfdevelopment of subjects of research activities, substantiates the basic laws of stimulating the creative self-development of the subject, determines the role of the subject, for the purpose of research. The basic stages of self-development and stages of research activity are distinguished, the definition of individual and group form of research work is given. The training system is considered as a continuous system of training throughout the study period. Emphasis is placed on engaging students in research during the course of study using active methods of their conduct. Important in encouraging students to study is determined by the individual approach. Emphasize that self-development of the individual is determined by purposeful activity and independence. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject навчально-дослідна діяльність uk_UA
dc.subject активність uk_UA
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject індивідуальний підхід uk_UA
dc.subject дослідницька компетентність uk_UA
dc.title Саморозвиток як чинник організації і здійснення науково-дослідної діяльності майбутніх учителів іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative Self-development as a factor in the organization and implementation of research activities of future foreign language teachers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account