Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, Я.Е.
dc.contributor.author Мороз, В. П.
dc.date.accessioned 2020-01-15T10:43:25Z
dc.date.available 2020-01-15T10:43:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4679
dc.description Мороз Я. Е. Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва / Я.Е. Мороз , В.П. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - № 6 (329), жовтень. - Ч. 2. - С.166-170 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена головним засадам педагогічної творчості освітнього процесу, які були розглянуті в рамках наукових досліджень українського вченого, наукового новатора Бориса Коротяєва. За основу були взяті твори науковця, які більш всього висвітлювали проблематику педагогічної творчості. Такою є книга «Учение – процесс творческий», у якій вчений стверджує, що втілення творчого підходу здатне революціонізувати весь освітній процес і вивести практику на більш якісний кінцевий результат. Генеральною ідеєю творчого начала, на думку Б. Коротяєва є гуманістичні взаємовідносини вчителя і учня, де перший стимулює і мотивує другого до взаємного пошуку знання, до подолання інтелектуальних труднощів, у ході чого створюється новий продукт, невідомий ще для вихованця. Де непохитна віра вчителя в духовні сили своїх учнів здатна дійсно розкрити їх внутрішні резерви, зміцнити здоров’я в сукупності трьох складових – фізичного, психічного, соціально-морального. uk_UA
dc.description.sponsorship The article is devoted to the main principles of pedagogical creativity of the educational process, which were considered in the framework of scientific research of the Ukrainian scientist, scientific innovator Boris Korotyaev. The work of the scientist was taken as the basis, which most of all covered the problems of pedagogical creativity. Such is the book “Teaching is a creative process”, in which the scientist claims that the embodiment of a creative approach is able to revolutionize the entire educational process and bring practice to a better final result. The general idea of the creative principle, according to B. Korotyaev, is the humanistic relationship between teacher and student, where the former stimulates and motivates the second to the mutual search for knowledge, to overcome intellectual difficulties, during which a new product is created that is still unknown to the student. Where the teacher’s unshakable faith in the spiritual strengths of their students is able to truly reveal their inner potential, to strengthen health, in the aggregate three components – physical, mental, social and moral. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject педагогічна творчість uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject здоров’я учнів uk_UA
dc.title Педагогічна творчість як підґрунтя освітнього процесу в творах українського вченого Бориса Коротяєва uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical creativity as the basis of the educational process in the works of the Ukrainian scientist boris korotyaev uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account