Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Смислогенез майбутнього вчителя початкових

Show simple item record

dc.contributor.author Желанова, В. В.
dc.date.accessioned 2016-02-23T10:49:09Z
dc.date.available 2016-02-23T10:49:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.other 378.011.3-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/454
dc.description Смислогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 59 - 67. uk_UA
dc.description.abstract У поданій статті розглянуто процес смислогенезу як один із динамічних складників технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. Розкрито сутність зазначеного процесу відповідно до адаптивно-технологічного, імітаційно-технологічного,професійно-технологічного етапів технології контекстного навчання, що збігаються з навчальною діяльністю академічного типу, квазіпрофесійною, навчально-професійною діяльністю. З’ясовано, що смислогенез майбутнього вчителя початкових класів є динамічним процесом поступової трансформації ситуативних смислових структур у стійкі; «смислонасичення» від мінімального до максимального стану на підставі «уточнення й розширення»; ієрархізації смислів; зміни динамічних смислових процесів у послідовності: смислоутворення, смислоусвідомлення, смислобудівництво. Представлено приклади певних методів, смислотехнік, що використовуються у технологии контекстного навчання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Смислогенез майбутнього вчителя початкових uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account