Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Ідіоми та їх роль у діловому дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Сивак, О.Б.
dc.date.accessioned 2019-12-10T10:01:45Z
dc.date.available 2019-12-10T10:01:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4491
dc.description Сивак О.Б. Ідіоми та їх роль у діловому дискурсі / О.Б Сивак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 36-44 uk_UA
dc.description.abstract Ідіоми широко поширені в англомовному бізнес-дискурсі. У статті автором приділено увагу аналізу матеріалів, пов'язаних з діловим дискурсом, з метою пошуку ідіом, що використовуються в цих матеріалах, та їх класифікації. Проведений аналіз показав, що ідіоми присутні у всіх досліджуваних статтях. Актуальність статті полягає в тому, що часте використання ідіом у діловому дискурсі показує, що вони є важливими з точки зору базової лексики і, отже, в процесі вивчення мови в цілому. Хоча науковці все ще не мають однозначної позиції щодо визначення та класифікації ідіом, автором здійснено спробу визначити та класифікувати бізнес-ідіоми, пов'язані з діловим дискурсом. Новизна дослідження полягає в тому, що автор обґрунтовує необхідність вивчення не лише лексичних одиниць і термінів в рамках ділового дискурсу, але й національного колориту мови, менталітету, а також специфіки бізнес-переговорів і ділового стилю в умовах багатополярності бізнесу. uk_UA
dc.description.sponsorship The idioms are widespread in English-speaking business discourse. In the article, the author focuses on the analysis of materials related to business discourse in order to find the idioms used in these materials and to classify them. The analysis showed that idioms appear in all the articles under study. The urgency of the article refers to the fact that the frequent use of idioms in business discourse shows that they are important in terms of basic vocabulary and, therefore, in the process of mastering the language as a whole. Although scholars do not yet have a clear position on the definition and classification of idioms, the author attempts to identify and classify business idioms related to business discourse. The novelty of the research is that the author substantiates the necessity of studying not only lexical units and terms within the framework of business discourse, but also the national peculiarities of the language, mentality, as well as the specifics of business negotiations and business style in the conditions of business multipolarity. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні Науки;
dc.subject ідіоми uk_UA
dc.subject дискурс uk_UA
dc.subject бізнес-дискурс uk_UA
dc.subject синтаксична структура uk_UA
dc.title Ідіоми та їх роль у діловому дискурсі uk_UA
dc.title.alternative Idioms and their role in business-discourse uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account