Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Лінгводидактична технологія «ситуація успіху» в контексті позакласної діяльності з англійської мови в умовах розвитку Нової української школи

Show simple item record

dc.contributor.author Протопопова, К.О.
dc.contributor.author Шехавцова, С.О.
dc.date.accessioned 2019-12-10T09:06:42Z
dc.date.available 2019-12-10T09:06:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4483
dc.description Протопопова К.О. Лінгводидактична технологія «ситуація успіху» в контексті позакласної діяльності з англійської мови в умовах розвитку Нової української школи / К.О. Протопопова, С.О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 382-390 uk_UA
dc.description.abstract У статті теоретично обґрунтувано поняття «успіх» з точки зору різних дисциплін та науковців, а також визначені провідні технології, які сприяють створенню «ситуації успіху». Встановлено, що лінгводидактична технологія створення «ситуації успіху» є методом стимулювання, мотивації і поведінки учня, оскільки саме позитивні емоції та радість можуть стати для учня найважливішим стимулом. З’ясовано, що керівну роль в переживанні ситуації успіху учнем в умовах розвитку нової української школи належить педагогу. Адже саме компетентний учитель, який здатний забезпечити комфортні умови співпраці (підтримка, допомога), розкриває в учнях безмежний потенціал та талант, який згодом переростає в успіх. А успіх в свою чергу переходить в успішність – особистісне переживання досягнення успіху, а також як особливість особи, що показує наскільки людина ефективна та результативна у досягненні поставлених цілей. Стаття доводить, що на практиці ефективним засобом реалізації лінгводидактичної технології «ситуації успіху» є використання методу подкастів. Цей метод є сучасним, проте вже широковживаним у комунікативному соціумі. В результаті дослідження виявлено, що створення «ситуації успіху» є складовою частиною навчально-виховного процесу, а також однією із провідних стратегій нової української школи. uk_UA
dc.description.sponsorship The article theoretically justifies the concept of «success» from the point of view of various disciplines and research workers, and also identifies advanced technologies that contribute to the creation of a «situation of success». It has been established that the linguodidactic technology of creating a «situation of success» is a method of stimulating, motivating and behaving a pupil, since it is positive emotions and joy that can become the most important stimulus for a pupil. It was found that the leading role in the experience of a situation of success of a pupil in a new ukrainian school belongs to the teacher. After all, a competent teacher who is able to provide comfortable conditions for cooperation (support assistance), reveals a pupil limitless potential and talent, which later develops into a success. And success, in turn, turns into success – personal experience of achieving success, as well as a personality trait, shows how effective and efficient a person is in achieving their goals. The article proves that in practice an effective means of implementing the linguodidactic technology «situation of success» is to use the podcast method. This method is modern, but already widely used in communicative society. As a result the study revealed that the creation of a «situation of success» is an integral part of the educational process, as well as one of the leading strategies of the new Ukrainian school. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні Науки;
dc.subject успіх uk_UA
dc.subject ситуація успіху uk_UA
dc.subject успішність uk_UA
dc.subject стан успіху uk_UA
dc.subject лінгводидактична технологія uk_UA
dc.title Лінгводидактична технологія «ситуація успіху» в контексті позакласної діяльності з англійської мови в умовах розвитку Нової української школи uk_UA
dc.title.alternative Linguodidactic technology «situation of success» in the context of extracurricular activities in English in the context of the development of a New ukrainian school uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account