Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Пісня на уроці англійської мови як один із засобів оволодіння мовою (з методичною розробкою для роботи над піснею)

Show simple item record

dc.contributor.author Опришко, Л.І.
dc.date.accessioned 2019-12-10T08:50:57Z
dc.date.available 2019-12-10T08:50:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4480
dc.description Опришко Л.І. Пісня на уроці англійської мови як один із засобів оволодіння мовою (з методичною розробкою для роботи над піснею) / Л.І. Опришко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень. - Ч. 2. - С. 371-381 uk_UA
dc.description.abstract У статті теоретично обґрунтовано практичну доцільність використання англомовних пісень на уроці англійської мови як один із найефективніших засобів оволодіння мовою. Детально розглядається зміст роботи над піснею на заняттях з англійської мови з учнями загальноосвітніх закладів освіти. Доведено, що пісня є засобом більш міцного засвоєння і розширення лексичного запасу, а також сприяє удосконаленню навичок іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Пісня стимулює монологічні й діалогічні висловлювання, слугує основою розвитку мовно-розумової діяльності учнів, сприяє розвитку як підготовленого, так і не підготовленого мовлення. Для більш ефективної роботи над текстом пісні було запропоновано розділити цей процес на кілька етапів. Розподіл умовний, тому що немає чітких меж між етапами: один етап плавно перетікає в інший. Процес роботи над піснею може займати кілька уроків. Встановлено, що такий розподіл є ґрунтовною основою для учнів для подальшого оволодіння мовою. uk_UA
dc.description.sponsorship The article theoretically substantiates the practical feasibility of using English-language songs in the classroom of the English language as one of the most effective means of language acquisition. The content of the work on the song in the classroom in English with pupils of general educational institutions is considered in detail. It is proved that the song is a means of more thorough learning and expansion of vocabulary, and also contributes to the improvement of the skills of foreign language pronunciation, the development of musical hearing. The song stimulates monologue and dialogical statements, serves as the basis for the development of pupils' cultural and mental activity, and contributes to the development of both prepared and unprepared speech. For more effective work on the text of the song it was offered to divide the process into several stages. The division is conditional, because there are no clear boundaries between the stages: one stage smoothly flows into another. The process of working on a song can take several lessons. It is established that such a division is an essential basis for pupils to further master the language. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні Науки;
dc.subject англомовна пісня uk_UA
dc.subject етапи роботи над піснею uk_UA
dc.subject монологічне мовлення uk_UA
dc.subject діалогічне мовлення uk_UA
dc.title Пісня на уроці англійської мови як один із засобів оволодіння мовою (з методичною розробкою для роботи над піснею) uk_UA
dc.title.alternative An English song at the English lesson as one of the means of mastering the language (with methodical work for the song) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account