Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту

Show simple item record

dc.contributor.author Проскурняк, О.І.
dc.date.accessioned 2019-12-02T09:52:51Z
dc.date.available 2019-12-02T09:52:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4359
dc.description Проскурняк О.І. Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту / О.І. Проскурянк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С.321-328 uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто критерії і показники сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. Зокрема, проаналізовані такі критерії та показники екологічної культури: потребово-мотиваційний; когнітивний; аксеологічний; поведінковий. Відповідно до визначених критеріїв дібрані діагностичні методики, які допомогли зафіксувати стан сформованості екологічної культури у дітей досліджуваної групи. Охарактеризовані ступені сформованості екологічної культури учнів молодших класів з порушеннями інтелекту: високий, середній, низький, деструктивний. Доведено, що у дітей з порушеннями інтелекту переважають низький та деструктивний рівні. Зазначено, що результати визначення стану сформованості екологічної засвідчують, що існує нагальна потреба визначення педагогічних умов, які сприяли б подоланню наявних недоліків, корегування змісту, форм і методів взаємодії школи і сім’ї, спрямованої на формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів, що й є перспективою подальшого дослідження. uk_UA
dc.description.sponsorship Criteria and indicators of the ecological culture formation in primary school students with intellectual disorders are considered. In particular, the following criteria and indicators of ecological culture are analyzed: demand- motivation (the presence of interest in objects of nature); cognitive (possession of mental activity methods in the process of communicating with natural objects and phenomena, the nature of judgments with regard to the main ecological categories); axiological (presence of experiencing (empathy) in the process of interaction with natural phenomena); behavioral (conformity of the student’s behavior in nature with the assimilated ecological norms and rules). The diagnostic methods were selected according to certain criteria, which enabled to establish the state of ecological culture formation in children of the group studied. The degrees of ecological culture formation in primary school students with intellectual disorders are specified: high, medium, low, destructive. It is proved that low and destructive levels prevail in children with intellectual disorders. It is noted that the results of the determination of the state of ecological culture formation indicate that there is an urgent need to determine the pedagogical conditions that are conducive to overcome the existing shortcomings, as well as correct the content, forms and methods of interaction between school and families, and aimed at forming an environmentally appropriate behavior of primary school students, which is expected to be the prospect of further research. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject екологічна культура uk_UA
dc.subject порушення інтелекту uk_UA
dc.subject учні молодших класів uk_UA
dc.title Визначення стану сформованості екологічної культури в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.title.alternative Determination of the state of ecological culture formation in primary school students with intellectual disorders uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account