Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики

Show simple item record

dc.contributor.author Яворська, С.Т.
dc.contributor.author Порядченко, Л.А.
dc.date.accessioned 2019-12-02T09:23:54Z
dc.date.available 2019-12-02T09:23:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4355
dc.description Яворська С.Т. Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики / С.Т. Яворська , Л.А. Порядченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. - С. 295-301 uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування комунікативної компетентності учнів початкових класів на засадах психолінгвістики. Основну увагу в роботі акцентовано на ідею про те, що використання технологій нейролінгвістичного програмування сприятиме формуванню культури спілкування школярів, їхньому мовленнєвому збагаченню та усвідомленню ролі мови у досягненні поставленої мети. Висунуто припущення про те, що врахування психолінгвістичних особливостей пріоритетного сенсорного каналу слухачів: репрезентативних систем (аудіальних, візуальних, кінестетичних та дентальних) на основі яких відбувається сприймання та відтворення особистістю інформації, дасть можливість вчителям початкових класів досконало сформувати комунікативну компетентність підростаючого покоління. Результати експериментального дослідження підтверджують висунуті припущення про доцільність використання технологій НЛП у процесі формування культури спілкування підростаючого покоління. uk_UA
dc.description.sponsorship The article deals with theoretical analysis of the problem of forming the communicative competence of elementary school students on the basis of psycholinguistics - on one of its technologies - the technology of neurolinguistic programming. The theoretical analysis of the features of the technology of neurolinguistic programming is carried out and the practice of their use in the educational process of the versatile formation of the younger generation is presented. Much attention is paid to the idea that the use of technologies of neurolinguistic programming in the process of forming the communicative competence of primary school students (taking into account the leading sensor channel of listeners, adjusting, reframing) will contribute to formation of expressiveness of students’ speech, their cultural and linguistic enrichment. The role of linguistic means in the achievement of the stated goals of speech expression is presented. It is suggested that the inclusion in the educational process of representative systems (auditory, visual, kinestetic and digital), on the basis of which the perception and reproduction of the information takes place by the person, will allow primary school teachers to improve the state of formation of communicative competence of junior pupils. The results of the experimental study confirm the assumptions made about the feasibility of using NLP technologies in the process of forming the culture of communication of the younger generation. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject психолінгвістика uk_UA
dc.subject нейролінгвістичне програмування uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject репрезентативні системи uk_UA
dc.subject аудіальна uk_UA
dc.subject візуальна uk_UA
dc.subject кінестетична uk_UA
dc.subject дегітальна uk_UA
dc.title Формування комунікативної компетентності учнів початкової школи на засадах психолінгвістики uk_UA
dc.title.alternative Formation of communicative competence of elementary school students on the basis of psycholinguistics uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account