Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Ларінова, Н.Б.
dc.date.accessioned 2019-11-29T09:56:20Z
dc.date.available 2019-11-29T09:56:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4331
dc.description Ларінова Н.Б. Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти / Н.Б. Ларінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 158-165 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутність і особливості науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти. Представлено модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах Нової української школи. Визначено структуру моделі в єдності цільового, методологічного, організаційно-методичного, процесуально- технологічного і результативного компонентів. Охарактеризовано зміст компонентів моделі відповідно до основних складових реформування загальної середньої освіти, визначених на концептуальному й нормативно-правовому рівнях uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject науково-методичний супровід uk_UA
dc.subject формування готовності вчителя початкових класів uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.title Модель науково-методичного супроводу формування готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах нової української школи закладами післядипломної педагогічної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account