Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчишина, О.О.
dc.date.accessioned 2019-11-29T09:52:02Z
dc.date.available 2019-11-29T09:52:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4329
dc.description Кравчишина О.О. Використання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів / О.О. Кравчишина // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 147-157 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутнісні характеристики понять «педагогічна технологія», «когнітивна технологія», «технологія контекстного навчання» та «технологія когнітивно-контекстного навчання». Проаналізовано існуючі класифікації когнітивних технологій та технологій контекстного навчання, на основі чого, виокремлено технології когнітивно-контекстного навчання, які є доцільними в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. Визначено сукупність знань про мас- медіа, якими мають оволодіти майбутні вихователів процесі використання технологій когнітивно-контекстного навчання в умовах закладів вищої освіти, через інтегроване включення їх в професійно- орієнтовані дисципліни навчального плану. Розкрито педагогічні можливості та шляхи реалізації технологій когнітивно-контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject когнітивна технологія uk_UA
dc.subject технологія контекстного навчання uk_UA
dc.subject технологія когнітивно-контекстного навчання uk_UA
dc.subject медіаосвіта uk_UA
dc.subject медіаосвіта майбутніх вихователів uk_UA
dc.title Використання технологій когнітивно- контекстного навчання в процесі медіаосвіти майбутніх вихователів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account