Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості використання дидактичного потенціалу проблемного підходу на уроках української мови у профільній школі

Show simple item record

dc.contributor.author Греб, М.М.
dc.date.accessioned 2019-11-29T09:37:20Z
dc.date.available 2019-11-29T09:37:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4325
dc.description Греб М.М. Особливості використання дидактичного потенціалу проблемного підходу на уроках української мови у профільній школі / М.М. Греб // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 123-132 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються науково-дидактичні аспекти реалізації проблемного підходу в процесі вивчення лексикології української мови учнями старших класів профільної школи, дається обґрунтування дидактичних умов використання проблемного підходу як активного типу навчання, пропонуються проблемні завдання та запитання для практичного виконання. Автор переконує, що різноманітність прийомів проблемного навчання, підвищення активності самих учнів у поясненні значень слів, робота із синонімами, синонімічними рядами, перифразами, антонімічними парами, омонімами, переносними значеннями слова позитивно позначається на усвідомленні учнями старших класів профільної школи специфіки інших одиниць мови, впливає на формування мовленнєвих компетентностей, є базою збагачення словникового запасу старшокласників, основою роботи зі стилістики, розвиває їх увагу до значення і вживання слів, виховує в здобувачів освіти потребу у виборі відповідного слова для вираження тієї чи іншої думки у власному мовленні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject профільне навчання uk_UA
dc.subject урок української мови uk_UA
dc.subject учні старших класів uk_UA
dc.subject проблемний підхід uk_UA
dc.subject проблемні питання uk_UA
dc.subject проблемне завдання uk_UA
dc.title Особливості використання дидактичного потенціалу проблемного підходу на уроках української мови у профільній школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account