Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Євтушенко, Ю. О.
dc.date.accessioned 2019-11-25T09:41:02Z
dc.date.available 2019-11-25T09:41:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4278
dc.description Євтушенко Ю.О. Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти / Ю.О. Євтушенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 1 (168). - С.35-42 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу особливостей використання модульної технології навчання майбутніх лікарів у процесі їхньої фахової підготовки на прикладі викладання курсу з медичної та біологічної фізики.Виходячи із власного багаторічного досвіду викладання цієї фундаментальної загальноосвітньої дисципліни, яка становить теоретичну основу підготовки фахівців вищої кваліфікації для медицини, дослідниця наводить приклади використання модульної технології навчання студентів-медиків, які підтверджують ефективність її застосування в процесі фахової підготовки майбутніх лікарів. Авторка доходить висновку про те, що використання модульної технології навчання студентів-медиків у процесі викладання курсу з медичної та біологічної фізики позитивним чином впливає на зростання їхньої мотивації, на формування переконаності в необхідності й значущості одержуваних знань не тільки з цієї дисципліни, але й з інших предметів їхньої фахової підготовки. Студенти проявляють більшу активність, в обговорення залучаються всі студенти, а колективне вирішення проблеми народжує творчі суперечки, розкриває індивідуальні здібності cтудентів. uk_UA
dc.description.sponsorship The article deals with the analysis of peculiarities of implementing the module-Based technology of teaching future doctors in the process of their professional training, the course of medical and biological physics being used as an example.Based on the personal considerable experience of teaching this fundamental general subject, which constitutes the theoretical foundation of the professional training of specialists of a high qualification for the field of medicine, the researcher provides examples of the implementation of the module-based technology of training medical students which proves the efficiency of its use in the educational process of a higher medical educational institution. The author arrives at the conclusion that the use of the module-based technology while teaching the course of medical and biological physics to medical students positively influences the increase of their motivation for studying, the formation of their awareness of the necessity and significance of the knowledge which they receive while doing this course, as well as from other subjects of their professional training. The students appear to be more active being involved in a group discussion of the problems concerning medical and biological physics which results in creative arguments and helps the lecturer to discover the students' individual abilities. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject модульна технологія навчання uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject вищі медичні заклади освіти uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject інноваційні форми навчання uk_UA
dc.title Особливості використання модульної технології навчання студентів вищих медичних закладів освіти uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of implementingthe module – based technology of teaching students of higher medical educational institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account