Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Перевірка ефективності методики використання інтернет-ресурсів курсантами в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Шкатула, О.П.
dc.date.accessioned 2019-11-22T09:20:27Z
dc.date.available 2019-11-22T09:20:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4264
dc.description Шкатула О.П. Перевірка ефективності методики використання інтернет-ресурсів курсантами в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін / О.П.Шкатула // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред.В. С. Курило : ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.52-59 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано хід і результати експерименту щодо застосування методики використання ітернет-ресурсів курсантами вищих військово-навчальних закладів у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін. На основі практичного досвіду, отриманого в результаті проведеного у 2015 – 2016 роках педагогічного експерименту, розкрито дієвість методики. Експеримент проводився під час вивчення курсантами навчальної дисципліни „Історія України і української культури”. У процесі підготовки експерименту виявлено характерні особливості, що вплинули на вибір способу використання ресурсів мережі. Зокрема, ними були: сувора регламентація часу навчальної роботи курсантів, наявність у них необмеженого доступу до мережі; використання в процесі підготовки до занять власних засобів доступу до Інтернету, систематичне відвідування ресурсів соціальних мереж. Відзначено, що для проведення експерименту в якості базового інтернет-ресурсу обрано соціальну мережу, що дозволило встановити комунікаційні зв'язки між учасниками експерименту. У структурі соціальної мережі організовано предметну групу закритого типу, доступ до якої мали виключно курсанти-учасники формувального етапу експерименту. На сторінці групи, створеної в соціальній мережі, розміщено навчальні матеріали, покликання на зовнішні інформаційні джерела мережі, ресурси для самоперевірки та ін. У ході експерименту створений ресурс використано для обговорення проблемних питань дисципліни, виконання групових та індивідуальних завдань, проведення консультацій. Взаємини між педагогом і курсантами під час експерименту отримали партнерський характер. Зазначено, що курсанти експериментальних груп показали більш високі результати навчальної діяльності порівняно з курсантами контрольних груп, що свідчить про ефективність використовуваної методики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject інтернет uk_UA
dc.subject інформаційні ресурси uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject суспільствознавчі дисципліни uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject експеримент uk_UA
dc.title Перевірка ефективності методики використання інтернет-ресурсів курсантами в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account