Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Сучасні підходи до визначення структура аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Іщенко, В. С.
dc.date.accessioned 2019-11-22T09:02:49Z
dc.date.available 2019-11-22T09:02:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4263
dc.description Іщенко В.С. Сучасні підходи до визначення структура аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності / В.С. Іщенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред.В. С. Курило : ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С. 20-28 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено аналіз сучасних підходів до визначення сутності та структури аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності. Розкрито сутнісні ознаки та особливості аналітичної діяльності як умови ефективності професійної діяльності сучасних фахівців. Представлено аналіз наукових підходів до визначення компонентного складу аналітичної компетентності фахівців різного профілю. Здійснено порівняльний аналіз складників аналітичної компетентності, репрезентовано в наукових дослідженнях. З урахуванням положень компетентнісного підходу доведено значущість виокремлення основних блоків компетенцій аналітичної діяльності – ключові (знання, уміння, навички аналітики як виду професійної діяльності), спеціальні, зумовлені специфікою конкретної професійної галузі. Визначено доцільність включення до структури аналітичної компетентності майбутніх фахівців з документознавства та інформаційної діяльності таких компонентів, як мотиваційно ціннісний, когнітивний, діяльнісно-технологічний та рефлексивний. uk_UA
dc.description.sponsorship The article presents the analysis of modern approaches to definition of essence and Structure of the analytical competence of the future specialist in documentation and Information activities. Reveals the essential characteristics and peculiarities of analytical Activity as a condition of effectiveness of Professional activity of modern specialists. The Article presents the analysis of scientific Approaches to determining the composition of The analytical competence of specialists in Different fields. A comparative analysis of the Components of the analytical competence that are represented in scientific research. Subject to The provisions of the competence approach, we Verified that the allocation of basic units of competencies analytical work – key (knowledge, abilities, skills, intelligence as a Profession), special due to the specific Professional area. Determined the feasibility of Incorporating the structure of the analytical Competence of future specialists in Documentation and information activities of Such components as motivational value, Cognitive, activity and reflective technology. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject інформаційна діяльність uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject аналітична діяльність uk_UA
dc.subject аналітична компетентність uk_UA
dc.subject документознавство uk_UA
dc.title Сучасні підходи до визначення структура аналітичної компетентності майбутнього фахівця з документознавства та інформаційної діяльності uk_UA
dc.title.alternative Modern approaches to determining the structure of the analytical competence of the future specialist in documentation and information activities uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account