Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів з використанням інтерактивних технологій у навчанні

Show simple item record

dc.contributor.author Зелінська, С. О.
dc.date.accessioned 2019-11-22T07:50:29Z
dc.date.available 2019-11-22T07:50:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4262
dc.description Зелінська С. О. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів з використанням інтерактивних технологій у навчанні / С. О. Зелінська // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2017. - № 1 (166). - С.14-19 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено характеристику особливостей інтерактивних технологій як чинника підвищення рівня професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів, розвитку здатності до творчої самореалізації в майбутній професійній діяльності. Доведено, що в процесі створення професійно-зорієнтованого середовища, моделювання видів, змісту й форм професійної роботи майбутньому інженеру-гірнику потрібно враховувати характер і специфіку певного напряму галузевої діяльності інженерно-технічного працівника. Представлено загальну характеристику інтерактивного навчання, інтерактивних технологій та методів навчання у сучасній професійній освіті. Визначено особливості застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх гірничих інженерів. Схарактеризовано сутнісні ознаки та особливості використання інтерактивної дошки в процесі формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів. uk_UA
dc.description.sponsorship The article describes the features of interactive technologies as a factor in increasing the level of professional competence of future mining engineers, developing the ability for creative self-realization in future professional activities. It is proved that in the process of creation of professionally oriented environment, modeling of species, content and forms of professional work, the future mining engineer must take into account the nature and specificity of a certain direction of industrial activities of an engineer and technical worker.The general characteristic of interactive training, interactive technologies and methods of teaching in modern vocational education is presented. The specifics of the use of interactiv technologies in the training of future mining engineers are determined. The essential features and peculiarities of using the interactive whiteboard in the process of forming the professional competence of future mining engineers are characterized. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject майбутній гірничий інженер uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject інтерактивне навчання uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject інтерактивна дошка uk_UA
dc.title Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів з використанням інтерактивних технологій у навчанні uk_UA
dc.title.alternative Theoretical bases of formation of professional competence of the future mountain engineers with use of interactive technologies in training uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account