Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Шама, І. П.
dc.date.accessioned 2019-11-20T10:18:06Z
dc.date.available 2019-11-20T10:18:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4245
dc.description Шама І. П. Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів / І. П. Шама // Еducation and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Ред. В. С. Курило ; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2018. - № 2 (169). - С. 43 - 52 uk_UA
dc.description.abstract Розкрито сутнісні ознаки поняття „індивідуальний стиль професійної діяльності майбутніх учителів”. Схарактеризовано доцільність використання практико зорієнтованих технологій у педагогічній освіті, потенціал кейс-технологій як виду інтерактивних освітніх технологій для вирішення завдань формування індивідуального стилю професійної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. Представлено сутнісні ознаки поняття „кейсова практика”, особливості реалізації кейсових практик у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Схарактеризовано основні види педагогічних кейсів, використання яких доцільно в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів, зокрема таких, як вступний ілюстративний міні-кейс, кейс-автонаратив, діагностичний кейс, функційний та проблемний міні-кейси на основі педагогічної ситуації, сюжетний відкритий великий неструктурований кейс, кейс-прикладна вправа, лонгрид-кейс, кейс-тест та ін. Представлено загальну характеристику кейс-тестингу як елементу кейсової практики студентів педагогічних спеціальностей. uk_UA
dc.description.sponsorship Essential features of the concept "individual style of professional activity of future teachers"are disclosed. The expediency of using practically oriented technologies in pedagogical education, potential of case technologies as a kind of interactive educational technologies for solving the problems of forming the individual style of professional activity of students of pedagogical specialties is characterized. The essential features of the concept of “case practice”, peculiarities of case practice realization in the process of formation of the individual style of future teachers' professional activity are presented. The main types of pedagogical cases are described, the use of which is useful in the process of training future teachers, in particular such as introductory illustrative mini-case, case-autonarrative, diagnostic case, functional and problematic mini-cases based on the pedagogical situation, a plot open large unstructured case, case-applied exercise, Long-read case, case-test, etc. The general characteristic of case-testing as an element of case practice of students of pedagogical specialties is presented. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Освіта та педагогічна наука;
dc.subject індивідуальний стиль uk_UA
dc.subject професійної діяльності uk_UA
dc.subject майбутні учителі uk_UA
dc.subject педагогічний кейс uk_UA
dc.subject види педагогічних кейсів uk_UA
dc.subject кейс-тестинг. uk_UA
dc.title Кейсові практики у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів uk_UA
dc.title.alternative Case practical trainings in the process of forming the individual style of professional activity of future teachers uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account