Abstract:
Дисертаційну роботу присвячено проблемі розробки та впровадження педагогічних умов формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів у процесі фахової підготовки. На підставі аналізу філософської, психологічної, культурологічної, психолого-педагогічної літератури розкрито понятійно-категоріальний апарат проблеми формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрівперукарів; схарактеризовано сутність, структуру та особливості процесу формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів у закладах вищої освіти; розроблено критеріально-діагностичний інструментарій
та визначено рівні сформованості художньо-образного мислення майбутніх
модельєрів-перукарів. Теоретично обґрунтовано та змістовно розроблено педагогічні умови формування художньо-образного мислення майбутніх модельєрів-перукарів у
процесі вивчення фахових дисциплін. Здійснено експериментальну перевірку
ефективності розроблених педагогічних умов формування художньо-образного
мислення майбутніх модельєрів-перукарів у процесі фахової підготовки.
Description:
Віщенко О. В. Формування художньо-образного мислення майбутніх
модельєрів-перукарів у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. кандидата пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (01 – Освіта/Педагогіка) / О. В. Віщенко ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2019. - 22 с.