Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування здоров`язбережувальної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Жалій, Р.В.
dc.contributor.author Смірнов, А.А.
dc.date.accessioned 2019-11-14T07:47:29Z
dc.date.available 2019-11-14T07:47:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4198
dc.description Жалій Р.В. Формування здоров`язбережувальної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної діяльності / Р.В.Жалій, А.А. Смірнов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №4 (327) травень. - Ч.2. -С.76-84 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються особливості формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної діяльності в умовах технічного закладу вищої освіти. У статті доводиться, що проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів сьогодні є актуальною в сучасних умовах. Перед сучасним суспільством постають глобальні проблеми переосмислення традиційних цінностей, визначення спільних цілей і пріоритетів, які об’єднували б народи і держави світу. Сучасне суспільство вносить суттєві зміни в усі сфери життя, інтенсифікація соціальноекономічної еволюції світової спільноти вбачає головною потребою збереження і забезпечення здорового дозвілля і здорового способу життя різноманітних вікових категорій населення, що вимагає також формування широкого загалу фахівців, здатних цю потребу забезпечити. Особливо це стосується підготовки майбутніх інженерів, яких у професійному плані не орієнтують на оздоровчу діяльність та культуру здоров’язбереження. Тому постає нагальна потреба формування майбутніх інженерів здоров’язбережувальної компетентності, що сприятиме відповідальному ставленню до свого здоров’я та здоров’я інших як визначальної людської цінності. У цьому контексті саме в умовах професійно-прикладної фізичної підготовки в технічному університеті можливе створення теоретичних та методичних основ ефективного формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів, які в подальшій професійній діяльності будуть зорієнтовані на здоров’язбереження. Зроблено висновок, що формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів є надзвичайно важливим напрямком діяльності освітньої діяльністі, оскільки малорухливий спосіб життя, велике навантаження на зір, опорно-руховий апарат «сприяє» поширенню хронічних захворювань, уникнути яких можливо лише за умови рухової активності, фізкультрозминок, гімнастики для очей та ін. uk_UA
dc.description.sponsorship The article highlights the peculiarities of the formation of the healthcare-saving competence of future engineers in the process of professional activity in the conditions of the technical institution of higher education. The article concludes that the problem of the formation of healthcare-saving competence of future engineers today is relevant in today's conditions. The modern society faces global problems of rethinking traditional values, defining common goals and priorities that would unite nations and states of the world. Modern society makes significant changes in all spheres of life, the intensification of socio-economic evolution of the world community sees the main need to preserve and provide healthy leisure and healthy lifestyles of various age groups of the population, which also requires the formation of a wide range of specialists capable of this need. This is especially true for the training of future engineers who are not professionally guided by the health-improving activities and the health-care culture. Therefore, there is an urgent need for the formation of future health engineers of preserving competence, which will promote a responsible attitude towards their health and health of others as a defining human value. In this context, it is in the conditions of professional-applied physical training in a technical university that it is possible to create theoretical and methodological foundations for the effective formation of the health-saving competence of future engineers who, in the further professional activities, will focus on healthcare. It is concluded that the formation of healthcare saving competence of future engineers is an extremely important area of educational activity, since a sedentary lifestyle, a large load on the eyesight, musculoskeletal system "promotes" the spread of chronic diseases, which can only be avoided under condition of motor activity, physical activity, gymnastics for eyes, etc. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні інженери uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.title Формування здоров`язбережувальної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної діяльності uk_UA
dc.title.alternative Formation of healthcare saving competence of future engineers in the process of professional activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account