Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ТОТОЖНІСТЬ ПОНЯТЬ «АЙДЕНТИКА» ТА «ФІРМОВИЙ СТИЛЬ» У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ

Show simple item record

dc.contributor.author Продан, І.
dc.date.accessioned 2019-10-07T19:49:08Z
dc.date.available 2019-10-07T19:49:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 385-(432)-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4079
dc.description Продан І. Тотожність понять «айдентика» та «фірмовий стиль» у графічному дизайні / І. Продан // «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 22 січня 2019 року) – м. Переяслав-Хмельницький, 2019. – № 48. - С. [30-33]. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуті питання створення та розробки фірмового стилю, означено основні принципи створення фірмового стилю, вивчені особливості впливу на споживача фірмового стилю й айдентики за допомогою дизайну та реклами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject айдентика uk_UA
dc.subject дизайнер uk_UA
dc.subject фірмовий стиль uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.title ТОТОЖНІСТЬ ПОНЯТЬ «АЙДЕНТИКА» ТА «ФІРМОВИЙ СТИЛЬ» У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account