Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методика виховання фізичних якостей здобувачів середньої освіти в умовах допрофільної підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Ливацький, О. В.
dc.contributor.author Ливацкий, А. В.
dc.contributor.author Lyvatskyy, A.
dc.date.accessioned 2019-09-12T13:04:10Z
dc.date.available 2019-09-12T13:04:10Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.issn УДК 373.5.016:796
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4035
dc.description Ливацький О. В. Методика виховання фізичних якостей здобувачів середньої освіти в умовах допрофільної підготовки / О. В. Ливацький // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 5-14. uk_UA
dc.description.abstract У статті основну увагу приділено висвітленню положень експериментальної методики виховання фізичних якостей здобувачів базової середньої освіти в умовах допрофільної підготовки на основі визначення теоретико-методичних засад, аналізу програмнонормативних документів та результатів констатувального дослідження. Метою нашої роботи є визначення положень експериментальної методики виховання фізичних якостей учнів основної школи в умовах допрофільної підготовки. У процесі дослідження було визначено, що для учнів основної школи найбільший інтерес мають заняття гімнастикою (для дівчат) та ігровими видами спорту (для хлопців). Тому першим положенням нашої експериментальної методики буде використання гендерного підходу у вихованні фізичних якостей підлітків. Зазначаємо, що величезний потенціал фізичного виховання полягає у тому, що воно впливає не тільки на рухову сферу людини, але на її духовні, моральні і соціальні якості. Оскільки у процесі фізичного виховання серед школярів спостерігаються значні відмінності за інтересами, здібностями, мотивами, знаннями, підготовленістю, то і фізичні вправи, які вони будуть виконувати, повинні відрізнятися. Враховуючи специфіку курсу допрофільної підготовки «Ритмічна гімнастика», завдання фізичного виховання поєднуються з естетичним. Щодо завдань фізичного виховання, то на перше місце виходять завдання, які спрямовані на формування знань функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання, набуття знань з обраного виду спорту, у даному випадку з гімнастики. Велике значення мають знання з організації здорового способу життя. Ці курси за вибором дають можливість не тільки визначитися зі спортивним напрямком профільного навчання, а й підвищити обсяг рухової активності як складової частини здорового способу життя, підвищити рівень здоров’я як основи для подальшого професійного самовизначення. Друга група завдань пов’язана з формуванням рухових умінь і навичок специфічних для ритмічної гімнастики, що розширює зміст варіативного розділу «Гімнастика», який є складовою частиною предмету фізичної культури. Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, розвиток фізичних якостей, специфічних для гімнастики, а саме: гнучкість, координація, спеціальна витривалість, сила, відчуття простору, рівновага. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject допрофільна підготовка uk_UA
dc.subject курси за вибором uk_UA
dc.subject фізичні якості uk_UA
dc.title Методика виховання фізичних якостей здобувачів середньої освіти в умовах допрофільної підготовки uk_UA
dc.title.alternative Методика воспитания физических качеств учащихся основной школы в условиях допрофильной подготовки uk_UA
dc.title.alternative Methodology Training Physical Properties of Secondary School Pupils in to the Profile Preparation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account