Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ЗАХИСТІ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

Show simple item record

dc.contributor.author Омельченко, Н. В.
dc.contributor.author Браїлко, А. С.
dc.date.accessioned 2019-06-15T07:17:43Z
dc.date.available 2019-06-15T07:17:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3901
dc.description Омельченко Н.В. Захисті прав споживачів через реалізацію концепції соціально-відповідального маркетингу в Україні / Н. В. Омельченко, А. С. Браїлко // International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings (May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia). - Batumi, 2019. - Рр. 84-87. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject захист прав споживачів uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title ЗАХИСТІ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account