Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів

Show simple item record

dc.contributor.author Кузніченко, О. В.
dc.contributor.author Кузниченко, О. В.
dc.contributor.author Kuznichenko, O. V.
dc.date.accessioned 2019-05-14T17:12:33Z
dc.date.available 2019-05-14T17:12:33Z
dc.date.issued 2017-03
dc.identifier.other УДК [7.071.4:78]:159.923.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3851
dc.description Кузніченко О. В. До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів / О. В. Кузніченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 80–86. uk_UA
dc.description.abstract Автор статті визначає особливості музично-педагогічної діяльності майбутніх учителів-музикантів та її вплив на формування професійної самосвідомості. Припускається, що початок формування професійної самосвідомості відбувається під час професійного самовизначення. Музично-педагогічна діяльність розглядається як головний чинник професійного самовизначення майбутнього викладачамузиканта. Професійне самовизначення розуміється як один з найважливіших проявів суб’єкта діяльності та може розглядатися на двох взаємопов’язаних, але помітних рівнях: гностичному і практичному. Головні особливості музично-педагогічної діяльності є основними чинниками формування трьох підструктур професійної самосвідомості вчителя: творчість – когнітивного, емоційність (емпатія) – афективного, рефлексія – поведінкового. Музичне мислення впливає на формування як когнітивного, так і афективного компоненту, а музично-педагогічна компетенція об’єднує усі три підструктури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject викладач-музикант uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject самовизначення uk_UA
dc.subject самосвідомість uk_UA
dc.title До питання професійного самовизначення майбутніх викладачів-музикантів uk_UA
dc.title.alternative К вопросу профессионального самоопределения будущих педагогов-музыкантов uk_UA
dc.title.alternative Features of piano lessons for beginners (physical and psychological aspects) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account