Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії

Show simple item record

dc.contributor.author Вєрємєєва, M. B.
dc.date.accessioned 2019-02-14T11:29:36Z
dc.date.available 2019-02-14T11:29:36Z
dc.date.issued 2018-04
dc.identifier.other УДК 378.147:005.336.2-024.63:81'243
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3462
dc.description Вєрємєєва M. B. Лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії / М. В. Вєрємєєва // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 238-246. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлені лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Було визначено, що інтерактивна компетентність необхідна для успішної іншомовної професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови та повинна бути сформована на рівні міжособистісних стосунків, засобами суб’єкт- суб’єктної взаємодії. Охарактеризовано, що орієнтуючись на особистісні характеристики, до розвитку яких прагне сучасна інноваційна методика викладання іноземної мови, формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови та відповідні їй підходи і чинники стимулюють навчальний процес. У роботі були науково обґрунтовані лінгвометодичні умови, які в залежності від їх цільового призначення поділяються та мотиваційні, змістові, спільні та діяльні. Було зазначено, що лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови повинні мати цілеспрямований характер для досягнення успішних результатів у викладанні, навчанні і вихованні. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;
dc.subject лінгвометодичні умови uk_UA
dc.subject інтерактивна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні учителі uk_UA
dc.subject суб’єкт-суб’єктна взаємодія uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.title Лінгвометодичні умови формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами суб’єкт-суб’єктної взаємодії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account