Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я.

Show simple item record

dc.contributor.author Соколенко, О. І.
dc.date.accessioned 2015-12-11T11:18:59Z
dc.date.available 2015-12-11T11:18:59Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК 371.7 (043)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/339
dc.description Педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я / О. І. Соколенко // Науковий вісник Донбасу : [Електронний ресурс]. - 2014. - № 428. – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN28/index.html uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито мету дослідження, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов як сукупності об'єктивних можливостей змісту, форм і методів ефективного формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних закладів до свого здоров’я. Коротко обґрунтовано педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я: 1) створення позитивної мотивації формування в студентів потреби бути здоровими - основним елементом формування ціннісного ставлення студентів до свого здоров’я є мотивація до розуміння свого здоров’я як цінності; 2) використання інтерактивних методів навчання, що спрямовані на формування в студентів ціннісного ставлення до здоров’я й передбачають спільне навчання (навчання в співпраці): й ті, кого навчають, і хто навчає – є суб’єктами навчання; 3) упровадження програми формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я, що передбачає використання освітньо-виховних та креативних можливостей дисциплін природничо-наукового циклу й циклу фахової підготовки. Програма має наскрізну ідею, що полягає в педагогічному забезпеченні процесу формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я; спрямована на ознайомлення студентів із сутністю формування ціннісного ставлення до свого здоров’я, оволодіння ними необхідними оздоровчими технологіями. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject здоров’є uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account