Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Отравенко, О. В.
dc.contributor.author Otravenko, O.
dc.date.accessioned 2019-02-08T11:09:00Z
dc.date.available 2019-02-08T11:09:00Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.other УДК 378:796.071.4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3393
dc.description Отравенко О. В. Компетентнісний підхід як складова частина якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти / О. В. Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 21-29. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з позиції компетентнісного підходу. Метою статті є характеристика компетентнісного підходу як основи модернізації вітчизняної системи освіти та складової частини якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти, розкритті сутності поняття «професійна компетентність» та «професійно-креативна компетентність» майбутнього учителя фізичної культури. Професійно-креативна компетентність майбутнього вчителя фізичної культури, на наш погляд, підкреслює його професіоналізм, визначає наявність інноваційного потенціалу, креативність мислення, готовність до професійної взаємодії, вміння застосовувати методи активного навчання, впроваджувати освітні інновації й сучасні фізкультурно-оздоровчі та інформаційні технології, здатність до самореалізації суб’єктів освітнього процесу на основі інноваційної, прогностичної і діагностичної функцій, досягнення професійного зростання як фахівця. Перспективність компетентнісного підходу полягає в тому, що буде забезпечено умови для реалізації освітнього і наукового процесу; створено ефективну організацію навчання та нових технологій навчання; компетентнісний підхід дає можливість підготувати випускника до майбутньої професійної діяльності та потребує відповідну високу фахову, педагогічну компетентність майбутнього вчителя фізичної культури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject якість професійної підготовки uk_UA
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk_UA
dc.title КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования uk_UA
dc.title.alternative Competence Approach as an Integral Part of Qualitative Preparation of Future Physical Education Teachers of Higher Educational Institutions uk_UA
dc.title.alternative Компетентностный подход как составная часть качественной подготовки будущих учителей физической культуры в учреждениях высшего образования uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account