Abstract:
У статті обґрунтовано сутність та функції суб’єктності молодшого школяра у дозвіллєвій діяльності. Суб’єктність молодшого школяра у дозвіллєвій діяльності визначено як інтегративну якість дитини, яка полягає у здатності до активної, творчої, цілеспрямованої діяльності у вільний час, задля саморозвитку, самотворення, мотивації до самозмінення та задоволення власних інтересів й потреб. Компонентами суб’єктності молодшого школяра у дозвіллєвій діяльності визначено: цілеспрямованість, ініціативність, самодіяльність, самостійність, оригінальність, відповідальність, самоактуалізацію, здатність до рефлексії та творчість. Охарактеризовано рівні та компоненти суб’єктної позиції молодшого школяра у дозвіллєвій діяльності