Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи.

Show simple item record

dc.contributor.author Чепіга, В. Т.
dc.contributor.author Чепіга, І. В.
dc.contributor.author Кривохвостов, В. Б.
dc.contributor.author Чепига, В. Т.
dc.contributor.author Чепига, И. В.
dc.contributor.author Кривохвостов, В. Б.
dc.date.accessioned 2019-02-07T14:21:48Z
dc.date.available 2019-02-07T14:21:48Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.issn УДК 37:101.8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3360
dc.description Чепіга В. Т., Чепіга І. В., Кривохвостов В. Б. Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. / В. Т. Чепіга, І. В. Чепіга, В. Б.Кривохвостов // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 179-188. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито особливості сучасних наукових підходів до визначення сутнісних ознак поняття «освіта». Відзначено методологічні підходи та напрями у розгортанні наукового пошуку. Схарактеризовано певні аспекти змістового розуміння цього поняття: освіта як цінність; освіта як система; освіта як процес; освіта як результат. Результати аналізу представлено з урахуванням історичного та сучасного аспектів. Показано необхідність переосмислення змісту цієї категорії у світлі появи та ідей нового наукового напрямку педагогічної філософії. Запропоновано перспективні підходи до реалізації освітньої стратегії і тактики, що має відповідати викликам часу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject освіта як цінність uk_UA
dc.subject освіта як система uk_UA
dc.subject освіта як процес uk_UA
dc.subject освіта як результат uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject педагогічна філософія uk_UA
dc.title Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. uk_UA
dc.title.alternative Визначення категоріального статусу поняття «освіта»: сучасні наукові підходи. uk_UA
dc.title.alternative Определение категориального статуса понятия «образование»: современные научные подходы uk_UA
dc.title.alternative Definition of the Categorical Status of the Concept of "Education": Modern Scientific Approaches uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account