Abstract:
У роботі охарактеризовано стан розробленості досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та розв’язання її в освітній практиці вищих технічних навчальних закладів. Визначено базові поняття – самоосвітня компетентність, самоосвітня діяльність, самостійна робота студентів – у контексті їхнього взаємозв’язку з процесом професіогенезу майбутніх фахівців із кібербезпеки. Розкрито сутність і структуру самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців із кібербезпеки й особливості її формування в технічних університетах. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців із кібербезпеки. Здійснено діагностику вихідного рівня сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців із кібербезпеки на основі розроблених критеріїв і показників та експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців із кібербезпеки у процесі професійної підготовки в технічних університетах. Розроблено та впроваджено спецкурс із формування самоосвітньої компетентності „Самоосвіта та професійний успіхˮ.
Description:
Адарюкова Л. Б. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців з кібербезпеки у технічних університетах : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Л. Б. Адарюкова ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Старобільськ, 2018. - 23 с.