Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації

Show simple item record

dc.contributor.author Сєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned 2018-11-15T17:00:19Z
dc.date.available 2018-11-15T17:00:19Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other УДК 159.922.76-056.313
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3080
dc.description Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Культурно-исторический и социально-психологический потенциал личности в условиях трансформационных изменений в обществе. - Одесса, 2013. - С. 122-125. uk_UA
dc.description.abstract В статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційновольового та власне поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фрустрація uk_UA
dc.subject розумова відсталість uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject потенціал uk_UA
dc.subject психологічна допомога uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.title Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account