Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Сєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned 2018-11-13T20:47:41Z
dc.date.available 2018-11-13T20:47:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 159.922.76-056.313
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3071
dc.description Сєромаха Н. Є. Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 346-353 uk_UA
dc.description.abstract В статті наведені результати дослідження особливостей суб'єктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фрустрація uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.title Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account