Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками

Show simple item record

dc.contributor.author Нікітіна, А. В.
dc.date.accessioned 2015-12-08T12:05:29Z
dc.date.available 2015-12-08T12:05:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other УДК 378.011.3:811.161.2 (043.3)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/296
dc.description Нікітіна А. В. Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / А. В. Нікітіна; Херсонський державний університет; МОН України - Херсон, 2013. - 44 с. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена теоретико-методологічному обґрунтуванню й експериментальній перевірці методики опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками з метою формування їхньої дискурсної компетентності. У дослідженні визначено теоретико-методологічні й концептуальні засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками. Виділено найважливіші структурні й функційні особливості педагогічного дискурсу. Подано характеристику суб’єктів педагогічного дискурсу, змодельовано портрет дискурсної особистості майбутнього вчителя- словесника й визначено складники його дискурсної компетентності. Проаналізовано когнітивно-комунікативні й риторичні засади формування дискурсної компетентості майбутнього вчителя-словесника, обґрунтовано роль тексту як засобу навчання мови в технологіях педагогічного дискурсу. З позиції лінгводидактики з’ясовано сутність і структуру наукових феноменів „дискурс”, „педагогічний дискурс”, визначено поняття „технологія педагогічного дискурсу”, „лінгводидактичний дискурс”, „лінгводидактичний аналіз тексту” в контексті сучасної наукової парадигми. Доведено ефективність експериментального навчання, презентовано методику лінгводидактичного аналізу тексту як технологію педагогічного дискурсу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Херсонський державний університет uk_UA
dc.subject філологія uk_UA
dc.subject дискурс uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject лінгводидактика uk_UA
dc.subject лінгвістика uk_UA
dc.title Наукові засади опанування технологій педагогічного дискурсу майбутніми вчителями-словесниками uk_UA
dc.title.alternative автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account