Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці

Show simple item record

dc.contributor.author Гречишкіна, І. А.
dc.date.accessioned 2018-09-24T21:16:32Z
dc.date.available 2018-09-24T21:16:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 373.2.016:81-028.31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2932
dc.description Гречишкіна І. А. Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці / І. А. Гречишкіна // Педагогічні науки : Збірник наук. праць. - Херсон, 2017. - Вип. LXXIX. Т. 1. - С. 63-68. uk_UA
dc.description.abstract У поданій статті розглядається наочність, як найважливіший засіб навчання в дошкільному закладі, що давно одержав загальне визнання в педагогічній теорії і практиці. Проаналізовано різні види дидактичної наочності, яку використовують в дошкільному освітньому закладі: це схеми-моделі, інтелектуальні карти, опорні схеми, сюжетні картинки тощо. Проаналізовано відгуки вихователів щодо використання дидактичної наочності з молодшими дошкільниками як засобу навчання зв'язного мовлення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject наочність uk_UA
dc.subject дидактика uk_UA
dc.subject дошкільнята uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.title Дидактична наочність як засіб навчання зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account