Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу

Show simple item record

dc.contributor.author Деркачова, В. В.
dc.contributor.author Чеботарьова, О. М.
dc.date.accessioned 2018-09-17T22:08:52Z
dc.date.available 2018-09-17T22:08:52Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2891
dc.description Деркачова В. В. Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу / В. В. Деркачова, О. М. Чеботарьова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету: зб. наук. пр. – Луганськ: ЛНАУ, 2012. – Вип. № 34. - С. 87-97. uk_UA
dc.description.abstract В статті обґрунтовано доцільність проведення маркетингового моніторингу та визначено його основні завдання при управлінні маркетинговою діяльністю у зерновому господарстві; розглянуто етапи просування продукції на аграрному ринку зерна; проведено комплексну оцінку сучасного стану ринку зерна Луганської області та визначено найбільших промислових споживачів зерна; встановлено чинники, які перешкоджають ефективному розвитку зернової галузі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject агропромисловий комплекс uk_UA
dc.subject зернове господарство uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject ринок зерна uk_UA
dc.title Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account