Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчишина, О. О.
dc.date.accessioned 2018-05-13T12:49:06Z
dc.date.available 2018-05-13T12:49:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2635
dc.description Кравчишина О. О. Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій / О. О. Кравчишина // Український психолого-педагогічний науковий збірник. - 2017. - № 10 (10) березень. - С. 113-117. uk_UA
dc.description.abstract У представленій статті порушено проблему формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх вихователів до використання ІКТ у професійній діяльності». Схарактеризовано сутність конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ та представлено сукупність умінь та навичок з використання ІКТ. Розглянуто алгоритм вирішення педагогічних ситуацій, надано приклад ситуацій та варіативних завдань. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject майбутні вихователі uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject комунікаційні технології uk_UA
dc.subject педагогічні ситуації uk_UA
dc.title Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account