Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів

Show simple item record

dc.contributor.author Молчанюк, В. А.
dc.date.accessioned 2018-05-12T15:57:20Z
dc.date.available 2018-05-12T15:57:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 37.018.46:004
dc.identifier.uri http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2619
dc.description Молчанюк В. А. Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / В. А. Молчанюк // Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / // Науковий вісник Донбасу. ‒ 2015. ‒ № 4. ‒ Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF uk_UA
dc.description.abstract У статті проводиться аналіз існуючих теорій проектування навчального процесу, які працюють незалежно від форми та призначення навчання; розглянуті найбільш поширені підходи до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Автор розглядає понятійно-термінологічний апарат методології, процес здійснення діяльності, проектно-технологічний тип організаційної культури та його основні поняття: «проект», «технологія» та «рефлексія». Проаналізовані підходи, які використовуються при організації навчальної діяльності, зокрема, при створенні дистанційних курсів: проектування як алгоритм розв’язання винахідницьких задач; педагогічне проектування; система проектування навчання ADDIE тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject проектування uk_UA
dc.title Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account