Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Аналіз прояву дидактогеній в умовах інклюзивного навчання учнів молодших класів

Show simple item record

dc.contributor.author Мухіна, А. Ю.
dc.contributor.author Янушоніс, А. В.
dc.date.accessioned 2018-05-12T11:48:00Z
dc.date.available 2018-05-12T11:48:00Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 373.064.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2612
dc.description Мухіна А. Ю. Порівняння педагогічної взаємодії вчителів й учнів при різних моделях організації пеагогічної освіти / А. Ю. Мухіна, А. В. Янушоніс // Středoevropský vĕstník pro vĕdu a výzkum. - Чехія, 2015 – С. 67-73. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблеми виникнення та прояву дидактогеній у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР, які навчаються в різних типх навчальних закладів, а саме: в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах. Здійснено аналіз загальної та спеціальної психолого-педагогічної наукової літератури з метою з’ясування стану вивчення проблеми дидактогеній, узагальнення та систематизації теоретичних положень. Було проаналізовано стан проблеми дидактогеній в наш час та обрано методологічний інструментарій для діагностики шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку та особливостей стилю спілкування педагогів з учнями, що мають інтелектуальні недоліки (ЗПР) і з тими, що розвиваються нормально. Зазначено, що особливості шкільної ситуації навчання, як двостороннього процесу взаємодії педагога з учнем, у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР та типовим розвитком у навчальних закладах різних типів(в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах) є різним. Виявлені та обгрунтовані найбільш комфортні моделі навчання та стилі спілкування вчителів з дітьми різних типів навчальних закладів. Визначені основні напрямки подолання проблеми дидактогенії в різних типах навчальних закладів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject психічний розвиток uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject дидактогенії uk_UA
dc.title Аналіз прояву дидактогеній в умовах інклюзивного навчання учнів молодших класів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account