Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2018-03-28T20:15:43Z
dc.date.available 2018-03-28T20:15:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2444
dc.description Шехавцова С. О. Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2015. - № 3 (21), Issue 43. - Р. 58 - 61. uk_UA
dc.description.abstract В статті було здійсненно дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. Було виокремлено такі критерії, як потребнісно-мотиваційний критерій особистостісної сфери студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку, а також рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентами суб’єктності до саморефлексії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject суб'єктивність uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна діяльність uk_UA
dc.title Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account