Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Умови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Ларіонова, Н. Б.
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:23:25Z
dc.date.available 2015-12-01T13:23:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 37.013.42+371.134
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/238
dc.description Умови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки / Н. Б. Ларіонова // Гуманізація навчально-виховного процесу : Збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В.І.Сипченка]. – Вип. LXXI. – Словянськ : ДДПУ, 2015. – С.305 – 310. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовуються умови формування суб’єктності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. Виділені сутнісні характеристики субʼєктності. Обґрунтована актуальність формування суб’єктності майбутніх соціальних педагогів з урахуванням феноменологічного змісту професії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДДПУ uk_UA
dc.subject соціальний педагог uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Умови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account