Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Ларіонова, Н. Б.
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:07:14Z
dc.date.available 2015-12-01T13:07:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 371. 133
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/237
dc.description Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. ред. Г. П. Шевченко. – Вип. 2 (65). – Сєвєродонецьк: СНУ імені Володимира Даля, 2015. – С. 68 – 74. uk_UA
dc.description.abstract У статті на засадах системного підходу та загальної теорії діяльності обґрунтовано місце ціннісно-смислового компоненту в розробленій автором структурі професійної готовності майбутніх соціальних педагогів, визначено його сутність, зміст і функції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНУ імені Володимира Даля uk_UA
dc.subject соціальна педагогіка uk_UA
dc.title Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account