Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик

Show simple item record

dc.contributor.author Ларіонова, Н. Б.
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:00:32Z
dc.date.available 2015-12-01T13:00:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.other УДК [378.011.3-051:37.013.42]:37.091.33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/236
dc.description Проектний метод у формуванні професійної готовностімайбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. – № 5 (288). – С. 202 – 209. uk_UA
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових праць розкрито основні аспекти використання методу проектів у процесі навчальних практик соціальних педагогів. Автором обґрунтовано роль проектної діяльності у формуванні у майбутніх фахівців професійної готовності як інтегрованого утворення особистості в єдності ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів: посилення, уточнення, прояснення мотивів, інтеграція особистісних і соціальних смислів професійної діяльності; опанування способами професійної дії, формування всієї групи професійних здібностей; активізаціяпедагогічної рефлексії, формування рефлексивних умінь. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject соціальна педагогіка uk_UA
dc.subject проектна діяльність uk_UA
dc.title Проектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account