Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта

Show simple item record

dc.contributor.author Гліченко, О. О.
dc.date.accessioned 2017-11-06T18:55:40Z
dc.date.available 2017-11-06T18:55:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 159.98: 378.011.3-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2140
dc.description Гліченко О. О. Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта / О. О. Гліченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки). – 2017. – №1 (306), лютий. - Ч. 2. – С. 51–57. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянута проблема вузівської підготовки психологів до практичної діяльності. Розкрито сутність діалогічної технології освіти та особливості впровадження в систему професійної підготовки психологів. Визначено етапи та психолого-педагогічні умови діалогічно спрямованої навчальної діяльності психологів через досвід. Діалог трактується не просто як методичний засіб активізації мислення студентів та покращення засвоєння ними знань, а як спосіб пробудження у них самостійної, вільної, творчої позиції, що є умовою професійного росту психолога. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject діалог uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject психологія uk_UA
dc.title Творчість як чинник освоєння студентами професійної діяльності психолога-консультанта uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account