Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки

Show simple item record

dc.contributor.author Сич, Т. В.
dc.date.accessioned 2017-08-06T16:03:19Z
dc.date.available 2017-08-06T16:03:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1994
dc.description Сич Т. В. Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки / Т. В. Сич // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychologe. - Budapes, 2016. - IV (39). - Issue : 79. – P. 92–95. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано методологічні підходи до вивчення проблеми розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки. Розглянуто методологічні засади дослідження означеної наукової проблеми за чотирьохрівневою структурою, визначено сукупність історико-педагогічних методів дослідження та шляхи практичного використання кожного із них. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject управління освітою uk_UA
dc.title Методологічні підходи до аналізу розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account