Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Химченко, О. М.
dc.date.accessioned 2017-05-11T21:44:46Z
dc.date.available 2017-05-11T21:44:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378:37.013.43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1783
dc.description Химченко О. М. Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Педагогіка. Соціальна робота. – 2016. – № 38 – С.306 – 309. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито особливості діагностичного інструментарію дослідження проблеми культурного саморозвитку майбутніх учителів, що відзначається достатньою складністю, основаною на нелінійності та багатоплановості цього феномену. Наголошено, що під час дослідження повинно йтися про особистісні зміни у майбутніх учителів в аспекті культурного саморозвитку. Визначено критерії культурного саморозвитку майбутніх учителів: когнітивний, ціннісно-мотиваціійний, діяльнісний, рефлексивний. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка. Соціальна робота;
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject майбутній педагог uk_UA
dc.title Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account