Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2017-04-09T17:19:25Z
dc.date.available 2017-04-09T17:19:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other 378.011.3-051:811
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1694
dc.description Кокнова Т. А. Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Кокнова // Науковий Вісник Донбасу − 2013. − № 3. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13ktaznd.pdf – Заголовок з екрана. – Дата звернення: 31.03.17. - Мова укр. uk_UA
dc.description.abstract Сучасний освітній процес знаменується впровадженням інноваційних педагогічних технологій, креативних психолого-педагогічних методик. Розробка педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності потребує визначення концептуальних ідей в сукупності теоретичних положень, які визначають стратегію і тактику нашого наукового дослідження.Визначені концептуальні положення дають змогу сформувати педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх перекладачів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject професійні якості uk_UA
dc.subject переклад uk_UA
dc.subject навчально-ігрова діяльність uk_UA
dc.title Концептуальні положення формування професійних якостей майбутніх перекладачів засобами навчально-ігрової діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account