Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації

Show simple item record

dc.contributor.author Гречишкіна, Т. О.
dc.date.accessioned 2017-03-14T18:49:38Z
dc.date.available 2017-03-14T18:49:38Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other 378.126.016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1644
dc.description Гречишкіна Т. О. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації / Т. О. Гречишкіна // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи: зб. матеріалів 4 Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф. – Переяслав-Хмельницький, 2016. – Вип. 4. - С. 102 – 106. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто поняття ,,педагогічна умова’’, проаналізовано шляхи попередження освітньої депривації в студентів ВНЗ, які наявні в психолого-педагогічних дослідженнях. За результатами узагальнення наукових підходів до стратегій, форм та методів попередження та подолання різних видів депривації студентської молоді визначено педагогічні умови попередження та подолання освітньої депривації студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.title Теоретичне обґрунтування педагогічних умов попередження освітньої деривації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account